Doprava a platba
Osobní odběr: (veškerý sortiment)
Objednané zboží si v případě zájmu lze vyzvednout na odběrovém místě centrálního skladu: Přibice 97, 69123
viz. odkaz mapy: 48.9607883N, 16.5733967E
Tato varianta osobního odběru není zpoplatněna.
Čekací lhůta pro osobní odběr je 2-5 pacovních dní. V Případě, že vybrané zboží není skladem nebo bude již připraveno k odběru, budeme vás informovat formou sms nebo e-mailem.
Na místě lze platit pouze v hotovosti nebo lze zboží vydat již po uhrazené faktuře.
Spediční paletová služba:
Všechny zásilky u kterých jste zvolili tento typ dopravy, odesíláme přímo od dodavatelů. Dodací lhůta se může lišit a to na základě provozních podmínek dodavatele, proto udáváme dobu 2 - 3 týdnů. V případě dřívějšího dodání, vás budeme informovat sms nebo e-mailem.
Zboží je přepravováno postřednictvím přepravní služby. S ohledem na vytíženost přepravních služeb není možné zvolit přesný čas doručení. Před dodáním zásilky budete telefonicky avízováni přepravcem. Rozvoz neprobíhá výkendové dny a svátky.
Doprava spediční službou Pohořelice a okolí do 50 km je zpoplatněna částkou......Kč
Doprava spediční službou ČR (od 50km) je zpoplatněna částkou...... dle tarifů dopravní společnosti.
V ceně dopravy není zahrnutý výnos zboží do bytu nebo domu. Přepravní služba doručí zboží na chodník před váš dům nebo na místo, kde je možné zajet bez problémů s autem. Po individuální domluvě s řidičem je možný závoz po zpevněné cestě za vrata nebo do garáže.
Objednatel (zákazník) zodpovídá za převzetí zásilky ve stanoveném termínu - tzn. opakovaný závoz z naší strany není možný!
Z důvodů nepřevzetí zboží se zásilka vrací na sklad dodavatele a zákazník je povinen si v tomto případě vyzvednout zásilku osobně na místě.
Kontrola zboží:
Překontrolujte si prosím neporušenost obalu. Pokud při kontrole narazíte na jakýkoli náznak toho, že došlo k neoprávněnému poškození zboží, oznamte tuto skutečnost před potvrzením přepravního listu řidiči! Je-li zásilka poškozena, trvejte na sepsání reklamačního protokolu.
Pokud si zásilku přenecháte i na základě porušení obalu nebo zboží, uveďte tuto skutečnost do reklamačního protokolu př. poznámkou "zboží si přenechal zákazník" a vytvořte fotografie a záznam poškozeného zboží tak, aby bylo dostatečně rozpoznat. (rozmazané fotografie nebudou brány v potaz!) V této situaci je možná kompenzace, nikoli reklamace.
V případě nepřevzetí pro úplné porušení zboží, si odveze přepravce zpět na centrální sklad.
Pozdější reklamace nebudou brány v potaz.
Možnosti dopravy
Typ dopravy | Cena | |
Spediční společnost |
||
Spediční společnost dodavatele |
||
Individuální doprava | Zdarma |
Způsob platby:
V hotovosti: pouze při osobním odběru na našem centrálním skladu nebo na naší prodejně v Pohořelicích (8.00 - 15:00)
Bankovním převodem (předem na účet): Platba prostřednictvím internetového nebo mobilního bankovnictví. S pomocí platebních údajů (číslo účtu příjemce, variabilní symbol, částka apod.) zadáte příkaz k převodu finančních prostředků z vašeho účtu na účet příjemce a to na základě vystavené faktury. Doba splatnosti faktury je ..... Vaše objednávka se tedy bude vyřizovat až po přijetí částky na bankovní účet.